LobbyNK

LobbyNK 3.7.13

Kobenetwork

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Thanks for your great plugin! I’m impressed.
But is there a way to disable the /build command? I’ve got region protection that made build bit useless.

keep upthe good work!
Cheerz
 

Buddelbubi.

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Thanks for your great plugin! I’m impressed.
But is there a way to disable the /build command? I’ve got region protection that made build bit useless.

keep upthe good work!
Cheerz
Thank you☺ At the moment there is no way to disable it, maybe in future ??
 

Buddelbubi.

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BuddelStudios updated LobbyNK with a new update entry:

PlayerCounters!!!

Now you can get the playercounts form another server in your LobbyCompass and LobbySelector.

To add this in your LobbyCompass, add %playercounter[ipaddress꞉port
Dont close the bracket.

For LobbyServers in your LobbySelector its (%onlineplayers/%maxplayers)

On the servers you want to get the data from, you need to install ServerCommunicator (https://nukkitx.com/resources/servercommunicator.427/)
If the plugin...
Read the rest of this update entry...
 

DaffyGutenTag

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Ups, ich frag mich wie ich ne zwei in Englisch habe, mein Problem ist, dass nach jedem Neustart die VIP-Lobby nicht mehr geladen ist, also ich die Welt laden und dann den Server reloaden muss und ich im Lobby wechseln Menü solange wie ich will auf eine Lobby klicken kann, aber ich werde nicht mehr in die Lobby teleportiert... Wäre echt cool wenn du ne Lösung dafür hättest, ich finde das Plugin und deine Aktivität wirklich sehr nice?☺.
 
Kannst du bitte LobbyNK für die Proxy Waterdog kompatibel machen? Ich weiß, dass man nur wenn man über die Proxy joint auch nur von dort aus sich über die Proxy mit /server Name zu einem anderen mit der Proxy verbunden Server teleportieren kann. Ich würde es aber um einiges besser finden, wenn man mit dem LobbyKompass in der Config seine Proxy angeben kann und dann sich mit dem LobbyKompass zu dem Server teleportieren kann. ich finde ein einfach blöd, wenn man schon eine Proxy nutzt, sie aber nicht nutzen kann mit dem LobbySystem.
 

Buddelbubi.

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Ups, ich frag mich wie ich ne zwei in Englisch habe, mein Problem ist, dass nach jedem Neustart die VIP-Lobby nicht mehr geladen ist, also ich die Welt laden und dann den Server reloaden muss und ich im Lobby wechseln Menü solange wie ich will auf eine Lobby klicken kann, aber ich werde nicht mehr in die Lobby teleportiert... Wäre echt cool wenn du ne Lösung dafür hättest, ich finde das Plugin und deine Aktivität wirklich sehr nice?☺.
Adde mich bitte mal auf Discord: Buddelbubi#9906
Denn eigentlich dürfte sowas nicht auftreten da VIP Lobbys gleich wie die normalen Lobbys funktionieren. Der einzige Unterschied ist dass man ne Permission braucht um zu joinen...
 

Buddelbubi.

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Kannst du bitte LobbyNK für die Proxy Waterdog kompatibel machen? Ich weiß, dass man nur wenn man über die Proxy joint auch nur von dort aus sich über die Proxy mit /server Name zu einem anderen mit der Proxy verbunden Server teleportieren kann. Ich würde es aber um einiges besser finden, wenn man mit dem LobbyKompass in der Config seine Proxy angeben kann und dann sich mit dem LobbyKompass zu dem Server teleportieren kann. ich finde ein einfach blöd, wenn man schon eine Proxy nutzt, sie aber nicht nutzen kann mit dem LobbySystem.
LobbyNK soll keine Dependencies bekommen. Deshalb kommt sowas nicht direkt in LobbyNK.
Da /server ein WaterDog Command und kein Nukkit Command ist, kann LobbyNK da auch nicht drauf zugreifen...

Jedoch gibt es Server die LobbyNK und WaterDog nutzen.
Eine Lösungsmöglichkeit von der ich weis:
Lass LobbyNK deine Spieler in eine Area teleportieren wo sie dann WaterDog weiterleitet. So macht es ein Server wo ich Develope
Wenn du fragen hast kannst du mich gerne fragen ;:D
Adde mich auch mal auf Discord: Buddelbubi#9906
 
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Kobenetwork

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Hello there again!
I have a little bug. When a player tp’s to an smp server or other servers with multiworld and uses command /build and then goes to spawn with /spawn the build option stays enabled and cannot use the compass although it’s in the inventory. Also no warning messages appear.
I have setup the compas commands with multiworld commands.
is there an solution for it ?
 

Buddelbubi.

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Hello there again!
I have a little bug. When a player tp’s to an smp server or other servers with multiworld and uses command /build and then goes to spawn with /spawn the build option stays enabled and cannot use the compass although it’s in the inventory. Also no warning messages appear.
I have setup the compas commands with multiworld commands.
is there an solution for it ?
Okay... Hmm It shouldn't even give the lobbyitems.. I tested it and it worked perfect...

I record my tests to show you

If I did anything wrong, please tell me
 

Kobenetwork

New Member
config:

Configversion: 0
Bossbar: true
NoHunger: false
NoDamage: false
spawnprotection: true
CompassImages: true
Gamesamount: 8
Gamemode: 0
Inventorychange: true
Joinquitmessage: true
Jointitle: true
multiworld: false
multilobby: false
multilobby-useallworlds: false
maxplayersperlobby: 750
multiworldSaveInventory: false
Teleporttitle: true
Teleportchat: true
disableWeather: true
disableInteract: true
time: 7000
maxHealth: 8
jumppadblock: 133
Chatsystem: false
Level: 2020
scoreboard: true
alwaysspawn: true
fireworkonspawn: true
bossbarpoints: 100
soundeffects: true
NoExplosions: true
language: english
------------------------------------------------------------------------
locations:

spawn:
x: 301.6965026855469
y: 63.000003814697266
z: 161.6024932861328
yaw: 90.86279296875
pitch: -1.2801971435546875
world: lobby
-----------------------------------------------------------------------
i have multiworld on false it does some weird things like hud disapearing, and console fatal error something about lobbyworld not set

also i did notice that when you tp to an other server and use /build the players gamemode changes to creative even with the worldgamemode set to survival.
thanks for ur time tho!
 

Buddelbubi.

Active Member
May you send me your config.yml and locations.yml?
config:

Configversion: 0
Bossbar: true
NoHunger: false
NoDamage: false
spawnprotection: true
CompassImages: true
Gamesamount: 8
Gamemode: 0
Inventorychange: true
Joinquitmessage: true
Jointitle: true
multiworld: false
multilobby: false
multilobby-useallworlds: false
maxplayersperlobby: 750
multiworldSaveInventory: false
Teleporttitle: true
Teleportchat: true
disableWeather: true
disableInteract: true
time: 7000
maxHealth: 8
jumppadblock: 133
Chatsystem: false
Level: 2020
scoreboard: true
alwaysspawn: true
fireworkonspawn: true
bossbarpoints: 100
soundeffects: true
NoExplosions: true
language: english
------------------------------------------------------------------------
locations:

spawn:
x: 301.6965026855469
y: 63.000003814697266
z: 161.6024932861328
yaw: 90.86279296875
pitch: -1.2801971435546875
world: lobby
-----------------------------------------------------------------------
i have multiworld on false it does some weird things like hud disapearing, and console fatal error something about lobbyworld not set

also i did notice that when you tp to an other server and use /build the players gamemode changes to creative even with the worldgamemode set to survival.
thanks for ur time tho!
Its the multiworld. You have to enable it. Otherwise it will detect every world as an lobbyworld. /build works only in lobbyworlds
 
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